Pallasvuo claims that “the most beautiful things are torn, revealing something underneath”. Bringing together grunge music, Georges Bataille, the story of doubting Thomas and open-pit mining, Pallasvuo allows a glimpse into his obsession with holes. Online-sourced references accelerate in front of our eyes, pulling us deeper into the abyss.