Harun Farocki: Presented
What can be learned from watching only the moments when an artist appears in his own work? Harun Farocki appears in 24 of his own films; his time on screen totals 2 hours and 21 minutes: enough to form a movie in itself. The footage reveals a remarkable, evolving relationship between a man and his own images.