Valerii, a young boy from Kharkiv, Ukraine, has one dream: to become a professional football player as talented as Evgeniy Levchenko. It takes dedication, passion and family to reach this goal. Valerii had a rough start in life, but thanks to his supporting foster family he’s able to dream again.