Valerii, een jochie uit Charkov, Oekraïne, droomt ervan om een net zo grote profvoetballer te worden als zijn grote held Jevgenij Levtsjenko. Om dit te bereiken zijn toewijding, passie en familie nodig. Valerii had een moeilijke start in het leven, maar dankzij de steun van zijn pleeggezin kan hij weer dromen.