At Home But Not at Home
Sanzgiri’s father was 18 when India ousted the last remaining Portuguese colonisers from Goa in 1961. Combining 16mm with drone footage, desktop screenshots, and Skype interviews with his father, Sanzgiri utilises various modes of seeing at a distance to question identity, the construction of memory and anti-colonial solidarity across continents.