Van ver staat het stil
Filmmaker Eva van Tongeren spent months writing to a convicted paedophile. She sent him pictures of the desert, memories of journeys he has never made. At times she daren’t even open his replies, as they could make her angry – after all, he committed a heinous crime. But she wants to understand his motives.