A slow movement through a residential neighbourhood, with empty streets, plain facades, as though artificial. A man recounts his story about the first time, attraction, desire, dizziness of the ignition, forgetfulness, complete blackout. The monologue is composed from transcriptions of psychotherapeutic sessions with arsonists, from the period 1960-1980.