Forest on Location
Broersen and Lukács construct a replica of Białowieża primeval forest. Roaming this virtual forest is Iranian opera singer Shahram Yazdani, who performs his version of Nature Boy, echoing Nat King Cole’s hit, which originated there. In Forest on Location, nature is viewed as a mirror, reflecting our own perception.