Dutchman’s Photographs
A series on the movement of walking barefoot through the ocean waves, produced using several hundred photographs. Like simply arranging playing cards on top of a table, the display of these photographs in rapid succession according to a rule can be considered a ‘moving puzzle’. (Image Forum)