Dutchman’s Photographs
Een serie over de beweging van het blootsvoets door de zeegolven lopen, gemaakt met behulp van een paar honderd foto’s. Net als het neerleggen van speelkaarten op tafel, kun je het snel en stelselmatig tonen van deze foto’s zien als een ‘bewegende puzzel’. (Image Forum)