Dit werk, gebaseerd op een scène uit Ingmar Bergmans De maagdenbron, is een protest en een eerbetoon dat een nieuwe betekenis geeft aan een fictieve handeling. Een vrouw doet wat mannen normaal doen en test haar pure kracht. Ze reageert haar frustratie af door iets te slaan en te breken. (FilmForm)