Faced with pain, loneliness and despair, Cecil blows on a super Nintendo cartridge in Vila Velha, his neighbourhood on the outskirts of Fortaleza, in an attempt to reboot the game of life. A graduation film from Vila das Artes, a public film school in northeast Brazil.