A girl plays with her brother in the dark, sacred waters of the Godavari River. “I will record the siblings in spring 2011 in Nashik, India, with video.” Orpheus and Heurtebise wander through Hades in Jean Cocteau’s black-and-white film Orphée from 1949. The materials clash in their differences. (Arsenal)