An extravagant film that appears as a message from outer space. A cryptic cocktail of thermodynamic laws, Egyptian gods and extra-stellar intelligence. Chen Yin-ju’s primary medium is video, but she also works with photos, installation and drawing. Her recent projects explore the relationship between the cosmos and human behaviour.