Een extravagante film als een bericht uit de ruimte. Een cryptische mix van thermodynamische wetten, Egyptische goden en intelligentie buiten ons zonnestelsel. Chen Yin-ju’s voornaamste medium is video, maar ze werkt ook met foto’s, installaties en tekeningen. In haar recente projecten onderzoekt ze de relatie tussen de kosmos en menselijk gedrag.