One of the most emblematic films by the master concerns a holy fragment of celluloid that can only be seen by a secret society known as the Philokinetes. They believe that life is but a dream, and cinema is the primeval soup of a new life form, from which pure screening creatures can emerge. Screens together with Raoul Ruiz, contre l’ignorance fiction! and Epistolar.