A market in Eritrea, a bar, a boat, streets in Brussels and Helsinki. The avatar in this realistic animation is in many places simultaneously. He explores the earth with stops and starts, stepping from one world into the next. His home is the stable factor that he keeps returning to after entering the outside world.