Karakia – The Resetting Ceremony
Travelling across New Zealand, Sasha Huber witnesses a ceremony on a glacier. It is symbolically blessed by Maori Jeff Mahuika as, for decades, it bore the names of white Europeans. The history of colonialism and racism ends and the glacier is returned to the original inhabitants.