Poem and Stone
“I was born in the land of motorcycles, dust, water fountains, soil, pomegranate, rust, poems and stones,” so says the director. Filmed close up, the colours, smells and flavours of Tehran are almost tangible. How can you capture the memory and desire to be somewhere in images? Performance and documentary alternate.