Murad and Masha are planning a life together. But before they build a house, they go on a date dynamite fishing. This will bring some unexpected turns to their uncomplicated love story. A spirited tale of love and death, told with irresistible charm and a bit of stop-motion.
Confrontations with the unexpected elicit pure emotions in these four narratives. Once the dust has settled, some people retract their initial response.