Murad en Masha maken plannen om samen door het leven te gaan. Maar voordat ze een huis bouwen hebben ze nog een afspraak om met dynamiet te vissen. Dit geeft onverwachte wendingen aan hun ongecompliceerde liefdesverhaal. Een geanimeerd verhaal over leven en dood, verteld met onweerstaanbare charme en een toefje stopmotion.
Confrontaties met het onverwachte brengen pure emoties teweeg in deze vier vertellingen. Maar als het stof is neergedaald, komen sommigen op hun eerste reactie terug.