The Dent
Hypnotised by hope, an unknown city prepares to host the Olympics. Unfolding a utopian vision that is tinged with absurdity, the textual layers invite us to contemplate the values and dangers of acting against all odds. A melancholic celebration of collective belief and its persistence.