No Wolf Has a House
Hana Jušic is arguably the greatest talent to arise in recent years from the region that once constituted Yugoslavia. Her works all tend towards the Surreal in a breezily creepy fashion. Here, a guileless woman escapes a marriage that’s decidedly too much about meat and flesh.