The Gillian Hills Trilogy
Besides new versions of her notorious ‘threesome’ scenes from Blow Up and Clockwork Orange (one now in ‘real’ time, the other in a random re-edit), the installation prominently features the ‘intercourse’ between the British and American edits of Edmond T. Gréville’s Beat Girl, a lurid genre picture with Gillian Hill in the lead.