An incorrigible techno buff, Kurenniemi would occasionally also get ‘good vibes’ from nature mysticism. In the fantastically colourful Flora & Fauna, close-ups of inchworms and spiders merge in double and triple exposures with shimmering water and darkness of a dense conifer forest.