In 2012, Canadian pianist Michael Snow gave a rare solo performance at the Wiener Konzerthaus (Vienna). An internationally acclaimed visual artist and experimental filmmaker for over 40 years, Snow shows his remarkable musical sensitivity and artistry throughout this 32-minute set. Documented by filmmaker Laurie Kwasnik for her upcoming film Fields of Snow.