Poised explores the physical and emotional dynamics of a group of young female divers. Goodwin’s taut, pointed imagery and serpentine soundtrack lend the divers’ devotion and Zen-like composure an otherworldly quality that makes each sudden plunge into darkness even more poetic and poignant.