Poised
Poised verkent de lichamelijke en emotionele dynamiek van een groep jonge vrouwelijke duikers. Door Goodwins strakke, zakelijke beelden en de kronkelende soundtrack krijgen de toewijding en zen-achtige houding van de duikers iets onwerelds, waardoor iedere plotse duik in het duister nog poëtischer en aangrijpender wordt.