The Room Called Heaven
Laida Lertxundi maakt met The Room Called Heaven een intieme compositie van menselijke handelingen die steeds iets onmiskenbaar filmisch bevatten. De locaties, het zonlicht en de geplaatste muziekflarden roepen een raadselachtige emotie op die doorklinkt in elk beeld gedurende de exacte lengte van een 16mm-filmrol.