Para armar un helicóptero
17-year-old Oliverio lives in an apartment in Mexico City with rural immigrants. Together they make ends meet. When heavy rain makes their electricity cut out, Oliverio comes up with a solution. Original, authentic fiction about inventiveness and the will to survive.