Para armar un helicóptero
De 17-jarige Oliverio woont in een appartement in Mexico-Stad met immigranten van het platteland. Samen knopen ze de eindjes aan elkaar. Als de hevige regen maar blijft aanhouden, valt de electriciteit definitief uit. Maar Oliverio verzint een oplossing. Originele, authentieke fictie over inventiveit en overlevingsdrang.