Serra do Mar
Jonas woont met zijn vriendin in een huisje in Serra do Mar, het berggebied dat São Paolo scheidt van de kustlijn. Via monitoren observeert hij de energiecentrales. Dan breekt er brand uit. Fraaie, mysterieuze fictie die vragen oproept en al een zegetocht maakte langs grote Braziliaanse festivals.