At one time, you could see a different American film in Tehran every night. Mehrnaz Saeedvafa, who grew up there, went with her father to the cinema and became a great fan of crazy American comic Jerry Lewis. She left Iran at an early age, becoming a filmmaker and Professor of Film & Video at Columbia College in Chicago. In this ingenious film, she looks back on her childhood through images of her beloved Jerry.