Er is een tijd geweest dat je in Teheran iedere avond een andere Amerikaanse film kon zien. Filmmaakster Mehrnaz Saeedvafa, die opgroeide in dat Teheran, ging samen met haar vader graag naar de bioscoop en werd een ware fan van de dwarse Amerikaanse komiek Jerry Lewis. Al jong verliet ze Iran en werd in het land van haar idool filmmaakster en hoogleraar Film & Video aan de Columbia College in Chicago. Na vele jaren kijkt ze in deze vernuftige film terug op Iran en haar jeugd via de beelden van haar geliefde Jerry.