Contribute a Better Translation
Google Translate calls on its users to improve its translations by clicking on the link ‘Contribute a better translation.’ In this video, dozens of political slogans are considered, taken from the repertoire of Palestinian resistance, ranging from the left to the right, and from the Balfour Declaration of 1917 until today.