Silence
The Barada is the main river in Damascus. Once it was the city’s lifeblood which provided riches, but nothing now remains of that illustrious past.
Homage to the old steam engine plant of Damascus, once a symbol of optimistic belief in development, but now a deserted and desolate place.
A searching look back to another time and another place, filled with emptiness and void, where escape seems the sole solution.