Silence
De Barada is de belangrijkste rivier van Damascus. Ooit was het een belangrijke levensader, die zorgde voor rijkdom. Maar daar is niets meer van over.
Eerbetoon aan de oude stoommachinefabriek van Damascus, ooit symbool van een optimistisch vooruitgangsgeloof, nu verlaten en uitgestorven.
Een aandachtige bespiegeling over de volkswijken in de oude binnenstad van Damascus en de verhoudingen tussen de bewoners en hun bebouwde omgeving.