Not music to accompany a film, but a film to accompany music. A music video, not in the MTV mould, but a short, cartoon work of art. Animation, but not your run-of-the-mill type, as it has no plot and the images solely ‘speak’ through the music. Screened before Hot as Hell: the Deadbeat March.