All the neighbours have a garden they look after with great pride. A newcomer would like to fit in, but it’s hard. The real inhabitants – insects, invertebrates and watchdogs – observe the scene. An unusual point of view transforms the audience into curious spies of the neighbours’ grass. Which is definitely not greener. Screened before Julien.