Les voisins
Alle buren zijn trotse tuinierders. Een nieuwkomer wil zich graag aanpassen, maar dat valt nog niet mee. De echte bewoners – insecten, ongewervelde dieren en waakhonden – slaan het tafereel gade. Het ongewone gezichtspunt maakt van het publiek nieuwsgierige spionnen die het gras bij de buren bespieden. Dat zeker niet groener is. Voorfilm bij Julien.