Drexciya
Gebaseerd op een mythe over een onderzees continent zoals dat muzikaal werd verteld door de band Drexciya uit Detroit. De beelden zijn vooral visueel en zijn verwant aan een experimentele observerende filmtraditie. Het levert een intense blik op een stukje Afrika op, waar een koloniaal verleden aan af te lezen is. Voorfilm bij Imagine, the Sky.