Geen muziek bij een film, maar een film bij muziek. Een muziekvideo, maar dan niet in het MTV-genre, maar een klein cartoonkunstwerkje. Een animatiefilm, maar ook geen gebruikelijke animatie, want hij heeft geen verhaal en de beelden ‘praten’ uitsluitend met de muziek. Voorfilm bij Hot as Hell: the Deadbeat March.