Theta Rhythm
24 September 1987, the eighth Central Committee Congress of the Serbian Communist Party at which Slobodan Milosevic seized power. During the special TV broadcast, a cameraman caught one of the party members nodding off. A meticulous reconstruction of what happened that day.