Shrimp Boat Log
Footage of a logbook of shrimp boat names and the boats in question at the mouth of the Edisto river on the east coast of the US, edited into 300, 29-frame shots on 16mm. Edited in line with Leonardo da Vinci’s instruction number 918 in which he subdivided an hour into 3,000 equal sections.