Shrimp Boat Log
Opnames van een logboek met namen van garnalenvissersboten en van de betreffende boten in de monding van de Edisto rivier aan de Amerikaanse Oostkust, gemonteerd in 300 shots van 29 frames op 16mm. Montage conform instructie nr. 918 van Leonardo da Vinci waarin hij een uur onderverdeelt in 3000 gelijke delen.