Jardin du soleil
Jardin du soleil begint met daglicht, dat zo’n belangrijke rol heeft gespeeld in de ontwikkeling van de cinematografie, en verschuift vervolgens de aandacht naar zonnepanelen in Frankrijk en Italië. We zijn omgeven door fonkelend licht en blootgesteld aan de wind, net als de vlinders, de bijen en de schaapjeswolken. (RL)