Men’s Presentation – Spring/Summer 2011
The Maison presented a collection using a cinematic trompe l’oeil. A film against a white backdrop showed models during a fictional photo shoot in Paris. A voice instructed them to ‘turn right’ or ‘turn around’. The same model then walked live on stage and responded to the commands in unison with his screen projection.