Men’s Presentation – Spring/Summer 2011
Maison Martin Margiela presenteerde een collectie met behulp van een filmische trompe l’oeil. Een film laat modellen zien tijdens een fotosessie in Parijs. Een stem geeft opdrachten: ‘loop naar rechts’ of ‘keer om’. Hetzelfde model betreedt dan ‘live’ het podium en reageert op de commando’s, gelijktijdig met zijn evenbeeld op het doek.