In the Absence of Light, Darkness Prevails
Subtle, spectacular cinema in which cosmopolitan filmmaker Fern Silva creates a convincing, eclectic hotpot from various images. The fruits of life desiccate in front of our very eyes in a civilisation out of step with the rhythm of the cosmos.