I Am Micro
The camera finds its way through the corridors of deserted film laboratories, dilapidated cinemas and a low-budget film crew’s set. Digital technology is replacing conventional film techniques and equipment at an amazing rate in India, resulting in a substantial part of the cinematic heritage being lost.